HEZKUNTZAN ZEHAR. ZEHARKAKOTASUNA.
Etorkizunak diziplinen arteko errotiko gurutzaketak behar ditu, erronkei sormenaren bidez aurre egiten dieten baliozko proposamenak sortzeko.
Film laburrak eta bideojokoak zientziaren, artearen, teknologiaren, konpromisoaren eta pentsamendu kritikoaren arteko zeharkakotasunaren adierazgarri dira. Artisautza huts-hutsetik teknologia aurreratuenera igortzen da jakintza.
“A sucesfully student” film laburra eta “MIRLO: Above the Sun” bideojokoa ikusiko ditugu adibide moduan.
"A Sucesfully student" film laburrean, artea, teknologia eta pentsamendu kritikoa bateratzen dira, eta neska ikasle batek hezkuntza tradizionalari buruz zer uste duen azaltzen du bertan, sormenaren garapena eta jakintza berez sortzeko dugun gaitasunaren garapena eragozten dituela kontuan hartuta.
"Mirlo" bideojokoan, arte tradizionala, arte digitala eta adimen artifiziala uztartzen dira protagonistaren etsaien jokabidean.
Hitzaldian, bi kasuetako sorkuntza-prozesuen adibideak izango ditugu aztergai.